کوچولوی پر بازده نیک بهار

مینی چیلر نیک محصول کم مصرف با راندمان بالا است

بهینه‌سازی مصرف انرژی از مهم‌ترین موارد در قرن حاضر به شمار می‌رود، بطوری‌که کشورهای توسعه یافته و حتی کشورهای در حال توسعه تمامی همت خود را بکار بسته‌اند تا با بهبود یا اختراع فناوری، مصرف انرژی را تا حد ممکن بهینه‌سازی کنند. شرکت نیک‌بهار نیز تمرکز خود را در جهت طراحی و افزایش بهره‌وری محصولات خود گذاشته است که اخیرا همت واحدهای “طراحی” و “توسعه و تحقیق” نیک‌بهار منجر به تولید محصولی جدید شد. مینی چیلر نیک با طراحی نو و خصوصیات فنی ایده‌ال، مناسب برای آپارتمان‌های کوچک و متوسط است و قابلیت رقابت با انواع مختلف اسپلیت و داکت اسپلیت را دارد.

با توجه به مشخصات فنی مناسب، بهره وری انرژی بالا، مصرف برق به مراتب کمتر از انواع اسپلیت ها، مینی چیلر نیک حرف های بسیاری در بازار رقابت خواهد داشت و اخبار موفقیت آن در آینده بیشتر شنیده خواند شد.

مینی چیلر دستگاه سرد کننده آب است که بعد از سرد کردن، آب را در جهت مصارف سرمایشی پمپاژ می‌کند. مینی چیلر  می‌تواند به عنوان منبع برودت در در ساختمان‌ها استفاده شود، بدین صورت که با پمپاژ آب سرد به فن کویل‌ها و هوا‌سازها، داخل ساختمان‌ها را خنک کند، علاوه بر آن مینی چیلر توانایی را دارد که در سیستم‌های صنعتی، آب سرد دستگاه صنعتی و یا یک مبدل حرارتی را تامین کند.

مینی چیلر نیک یک سیستم چیلر تراکمی هواخنک بر پایه یک سیکل تبرید تراکمی بوده که در یک سیستم بسته، آب سرد و برودت مورد نیاز مصرف کننده را تامین خواهد کرد.

این دستگاه برودتی این قابلیت را در اختیار مصرف کننگان قرار می‌دهد که در زمان تغییر فصل در فصل پاییز یا بهار، هر واحد بتواند بطور جداگانه از سیستم گرمایی یا سرمایی خود استفاده کند. بنابرین با استفاده از این دستگاه، ساکنان هر واحد آپارتمانی امکان انتخاب و اعمال سلیقه خود را دارند.

اگر در ساختمان قدیمی زندگی می‌کنید که چیلر مرکزی آن از کار افتاده شده یا راندمان خوبی ندارد، می‌توانید، از آنجا که فن‌کوئل‌ها و شبکه لوله‌کشی در ساختمان مذکور موجود است بدون نیاز به صرف تجهیزات گران قیمت تهویه مطبوع، می‌توانید از مینی‌چیلر استفاده کنید و سرمایش مطبوع را دریافت کنید.

خبر مینی چیلر نیک بهار

این مینی چیلر در ظرفیت‌های 3 RT تا 10 RT تولید می‌شود که گستره خوبی برای تامین سرمایش مورد نیاز انواع ساختمان‌های کوچک تجاری و مسکونی است.

هواخنک بودن این مینی چیلر، بزرگ‌ترین مزیت آن محسوب می‌شود، چرا که این دستگاه امکان استفاده در تمامی نقاط آب و هوایی ایران را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. به عبارت بهتر از مینی‌چیلر نیک را می‌توان در سردترین نقاط کشور تا گرم‌ترین نقاط کویری استفاده کرد.

در مینی چیلر نیک،کمپرسور اسکرال (حلزونی) از برندهای اروپایی تعبیه شده که در کنار مصرف پایین‌تر برق، بالاترین بهره‌وری را نیز به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است این مینی چیلر را می‌توان به شیوه هیت پمپ تولید کرد که امکان استفاده از گرمایش در فصل زمستان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و نیازشان را به موتورخانه برای گرمایش برطرف ساخته که موجب کاهش هزینه‌هایشان خواهد شد.

استفاده از فن بدون صدا با قابلیت خنک‌کنندگی بالا در این مینی‌چیلر، کارکرد بی عیب و نقص و بدون صدا را فراهم کرده است و حجم کوچک آن، امکان نصب در کوچک‌ترین فضاها را ایجاد کرده است.

در پایان گفتنی است مزیت دیگر مینی چیلر نیک، استفاده از مقدار کمتر ماده مبرد در مدار آن نسبت به مولتي اسپليت‌ها است. این امر موجب کاهش اثرات زيست‌محيطي و همچنین کاهش قیمت محصول می‌شود.